Beoordelingen
Très belle découverte, les plats sont très bons et le service parfait ! (Translated by Google) A wonderful discovery, the food is very good and the service is perfect!
3 maanden geledenExcellente expérience et personnel très gentil. Nous reviendrons (Translated by Google) Excellent experience and very friendly staff. We will be back.
3 maanden geledenPlats délicieux, équipe efficace, personnel très avenant… que dire ! Un régal merci (Translated by Google) Delicious food, efficient team, very friendly staff… what more can I say! A real treat, thank you!
3 maanden geledenTrès bon restaurant coréen, le serveur était très sympathique. Dommage que j'habite loin sinon j'y retournerai régulièrement ! Il est préférable de réserver à l'avance. (Translated by Google) Excellent Korean restaurant, the waiter was very friendly. It's a shame I live so far away, otherwise I'd go back regularly! It's best to book in advance.
3 maanden geleden